• 1404/02/29 - 08:27
  • - تعداد بازدید: 22
  • - زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /Z3a4

روابط‌عمومی در زیست‌بوم جدید ارتباطی؛ از انتقال پیام تا خلق معنا

به مناسبت هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۴، دکتر مجید پورخیاط، استاد و پژوهشگر حوزه ارتباطات، در گفت‌وگویی تحلیلی بر ضرورت بازتعریف نقش روابط‌عمومی در عصر شبکه‌ای و فناورانه تأکید کرد.  به باور او، روابط‌عمومی دیگر فقط ابزار اطلاع‌رسانی نیست، بلکه «دستگاه شنوایی جامعه» و کنشگری تحلیلی است که باید صدای های خاموش را بشنود و معنا بسازد.  شعار امسال: «در خیابان، صداهایی هست که از جنس باران‌اند... باید شنیدشان» نمادی از صداهای انسانی و پنهان جامعه است که روابط‌عمومی باید با گوش سپردن به آن‌ها، در تصمیم‌سازی‌ها نقش‌آفرین باشد.  روابط‌عمومیِ امروز باید: از مناسک‌گرایی فاصله بگیرد با تکیه بر داده‌کاوی، تحلیل گفتمان و هوش مصنوعی به بازتولید مشروعیت اجتماعی بپردازد

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار ویژه
  • کد خبر : 54780
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید